Col·legi Cor Immaculat de Maria
Educant per a la vida des de 1984

L’esperit que anima el Col·legi es defineix pel seu mateix nom: fer de tot el Col·legi una Casa de la Mare de Déu, viure la devoció al seu Cor Immaculat, i per mitjà d’aquest Cor de Mare, servir al nostre Senyor Jesucrist. El Regnat Social del Sagrat Cor de Jesús i del Cor Immaculat de Maria és l’ideal del Col·legi.

Ideari del Col·legi

El Col·legi posarà el seu afany a educar personalment en:

Aquest ideari suposa, en relació amb les famílies:

register

Informació continuada

Les famílies tenen informació periòdica de l'evolució general dels seus fills a través de les respectives tutories.

group-work

Unitat de criteri

Entre la família i el Col·legi ha de regnar una mútua relació de confiança. La labor educativa del Col·legi serà nul·la o molt escassa si no existeix aquesta cohesió i coherència amb l'ideari entre la família i l'equip docent.

heart

Sinceritat en l'adhesió

Per formar part de Col·legi, cal que tant per part de l'alumne com de la família sol·licitant, s'accepti de bon grat l'ideari catòlic del Col·legi i el seu estil pedagògic.

Cim-011
El bon esperit es recolza en:
Viure d'acord amb els desitjos dels seus pares i l'esperit de Col·legi
Els pares són els primers responsables de l’educació dels seus fills i han triat, lliurement, el centre que consideren més adequat per realitzar el seu dret a educar. Ells han de ser els més interessats en desitjar que es visqui aquest ideal d’educació.
Per la seva banda, cada alumne ha de disposar-se, amb la millor voluntat, a viure d’acord amb els desitjos dels seus pares i l’esperit del Col·legi. El desig d’aproximar-se a aquest ideal és senyal de bon esperit. El bon esperit fa que s’aconsegueixin els resultats òptims en la tasca educativa.
El col·legi considera una prova de confiança que els pares els encomanin els seus fills per a la seva educació.
Cim-110

Direcció i Coordinació

Conegui a les persones que composen el nostre equip directiu i de coordinació.

Director General

P. Antonio Turú Rofes, mCR