Caperula purpurea

La caputxeta vermella – Teatre llatí

Amb l’efemèride i celebració de Ntra. Sra. de Montserrat, es va preparar com a homenatge a la patrona dels catalans una obra de teatre en llatí. Els alumnes del centre van ser els espectadors de l’obra preparada per 4° de E.S.O. del col·legi. L’obra de reconegut missatge didàctic va ser la Caputxeta Vermella, que va tenir com a llengua de representació el llatí, llengua mare de totes les que tenim aquí a Catalunya.

Els alumnes que van treballar en ella van participar activament en els decorats, el vestuari, l’aprofundiment en la història infantil, l’escenificació en públic, així com en el treball en equip per a la millora de les relacions personals dels companys.

L’actuació es va representar per a Infantil, Primària, ESO i Batxillerat, en sessions separades.

Així mateix es va fer públic el veredicte dels concursos Literari i de Pintura realitzats durant el dia de Sant Jordi.