Hort al CIM

Amb l’arribada del bon temps, reobrim l’hort.

Des de l’escola volem apropar l’entorn i la natura als infants d’Educació Infantil. Per això, i com cada any, hem treballat l’hort i hem plantat maduixes, enciam, ceba vermella i pastanaga. D’aquí poc, els nens i nenes podran començar a veure l’evolució de les plantes i recollir els fruits.

Els objectius que ens proposem són:

• Apropar la natura als més petits de l’escola.
  • Establir un contacte directe i manipulatiu amb l’hort, treballant-lo i cuidant-lo.
  • Crear una actitud de respecte cap a l’entorn proper.
  • Observar i experimentar l’evolució dels éssers vius, en aquest cas, les plantes i, veure les seves necessitats.
  • Oferir l’aprenentatge de diferents àrees, de manera interdisciplinària.
  • Possibilitar el gaudi i la motivació envers els treballs agrícoles.
  • Establir relacions de confiança entre companys, treballant en equip per millorar l’estat de l’hort.

Volem agrair especialment a la família Carrasco Hidalgo, que ha fet possible la renovació de l’hort escolar. Un gran treball!