Nostra Senyora de Fàtima

El nostre col·legi s’ha vestit de color per les diferents activitats en honor a La nostra Mare en aquest temps dedicat a ella. Primerament, aprofitant la festivitat de Nostra Senyora de Fàtima, hem entronitzat en un lloc cèntric de la nostra escola, una imatge de la Patrona del Col·legi perquè presideixi la nostra tasca educativa. Les peticions i pregàries dels alumnes de Primària, són les flors que embelleixen la seva imatge i que, amb tota seguretat, María acull aquestes ofrenes i les acosta al seu Cor Immaculat, estretament unit al Cor del seu Fill.

També, els alumnes de sisè, aprofitant l’estudi dels invents del segle XIX, en la seva sortida amb bicicleta pels voltants dels boscos de Guanta, han tornat a col·locar una imatge de Ntra.. Sra. de Montserrat, amb la finalitat de continuar amb la veneració popular tan íntimament arrelada en el sentir del poble.